تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742136
شناسه : 3742136
تاریخ :
خبرنگاران همواره در صحنه‌های دشوار حضور دارند اقتصاد ایران: شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران در شرایط سختی که در استان پیش می‌آمد همواره حضور داشتند و مشکلات مردم و خدمات خدمتکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را انعکاس می‌دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح امروز در آئین بزرگداشت روز خبرنگار، با گرامیداشت سالروز خبرنگار، اظهار کرد: این روز با ماه صفر مصادف شده است، ماهی که یادآور رشادت روایت‌گر بزرگ تاریخ و واقعه عظیم کربلا یعنی حضرت زینب کبری (س) است.

وی افزود: خبرنگار امید و معنویت را در جامعه ترویج می‌دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رسالت خبرنگاران در سال‌های جنگ تحمیلی در زیر آتش دشمن چشمگیر بود و نشان از ایثار و فداکاری این قشر داشت.

حیدری عنوان کرد: خبرنگاران در شرایط سختی که در استان پیش می‌آمد همواره حضور داشتند و مشکلات مردم و خدمات خدمتکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای امیدآفرینی انعکاس می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه رسالت خبرنگاران بود که در شرایط سختی که به‌واسطه بارش برف در این استان ایجاد شده بود همه نگاه‌ها را به سمت استان معطوف کرد تا جایی که رئیس جمهور شهید که در سفر روسیه بود پیگیر شرایط استان شد و دستورات لازم برای رفع مشکلات را صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دیگران امکانات فراوان و ساختار منسجمی در اختیار دارند اما خبرنگاران سعی کردم با انگیزه و تلاش خود جبران کمبود امکانات را بکنند، نقش امیدآفرینی در جامعه بسیار مهم است و خبرنگاران و روابط عمومی‌ها می‌توانند در این راستا بسیار تأثیرگذار باشند.

حیدری با اشاره به اقدامات ماندگار شهید رئیسی، تاکید کرد: سفرهای استانی، تلاش برای رفع محرومیت، تلاش برای رفع ناترازی‌ها، پیگیری برای رفع بیکاری و… ازجمله این اقدامات است.

وی یادآور شد: پیوند بین ادارات که پل ارتباطی آنان روابط عمومی‌ها هستند با خبرنگاران برقرار باشد.