تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3742126
شناسه : 3742126
تاریخ :
یوتیوبرها احتمالا به‌زودی می‌توانند برای ایده‌پردازی ویدیوهایشان از هوش مصنوعی جمینای مشورت بگیرند اقتصاد ایران: ابزار جدید یوتیوب به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی جمنای، برای ساخت ویدیوهای خود ایده‌پردازی کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

یوتیوب درحال آزمایش قابلیتی جدید است که به سازندگان محتوا امکان می‌دهد از جمنای برای ایده‌پردازی ویدیوهای خود استفاده کنند. یوتیوب قابلیت جدیدش را Brainstorm with Gemini می‌نامد و خبرش را در کانال Creator Insider خود اعلام کرده است.

یکی از سخنگویان یوتیوب به تک‌کرانچ گفت که Brainstorm with Gemini درحال‌حاضر در قالب طرحی آزمایشی و محدود دردسترس سازندگان منتخب قرار می‌گیرد. یوتیوب قبل از تصمیم‌گیری در مورد گسترش این قابلیت، بازخوردهای سازندگان را در نظر خواهد گرفت.

ابزار جدید می‌تواند به یوتیوب نسبت‌به سایر پلتفرم‌های ویدیویی برتری بدهد، زیرا چیزی را به کاربران ارائه می‌دهد که در پلتفرم‌های رقیب وجود ندارد. علاوه‌بر این، منطقی است که گوگل هوش مصنوعی خود را در یوتیوب ادغام کند تا سازندگان را به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی خود به جای سایر پلتفرم‌های محبوب مانند ChatGPT تشویق کند.

مقالات مرتبط
  • نسخه وب یوتیوب موزیک در سال ۲۰۲۴ پیشرفت‌های زیادی تجربه کرده است
  • یوتیوب با هوش مصنوعی، آهنگ‌های دارای کپی‌رایت را از ویدیوها حذف می‌کند

Brainstorm with Gemini شبیه‌به قابلیت دیگری است که یوتیوب در ماه می (اردیبهشت و خرداد) معرفی کرد؛ ابزاری مبتنی‌بر هوش مصنوعی که آن هم به سازندگان، ایده‌هایی در خصوص تولید ویدیو می‌دهد و سپس طرحی کلی برای شروع روند ساخت ویدیو ایجاد می‌کند.

یوتیوبرهایی که واجد شرایط آزمایش هستند می‌توانند YouTube Studio را باز کنند، یک ایده را در نوار جست‌وجو تایپ کنند و سپس از بین دو گزینه‌ی: Inspiration Tool یا Brainstorm with Gemini یکی را انتخاب کنند. یوتیوب می‌خواهد آزمایش کند که آیا سازندگان محتوا استفاده از ابزار جدید را مانند ابزار قبلی مفید می‌دانند یا خیر.