تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3742107
شناسه : 3742107
تاریخ :
عکس باورنکردنی از ستاره کشتی ایران اقتصاد ایران: تصویری از حسن یزدانی و سعید اسماعیلی منتشر شده که به سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: سعید اسماعیلی و حسن یزدانی امروز روی تشک کشتی خواهند رفت، سعید برای کسب مدال طلا و حسن برای رسیدن به فینال و افتخارآفرینی برای ایران در المپیک پاریس، اما نکته قابل توجه تصویری است که حدود ۶ سال پیش از یزدانی و اسماعیلی ثبت شده است!

حسن یزدانی و سعید اسماعیلی در سال 2018 عکس یادگاری با یکدیگر گرفتند که امروز معنای خاصی پیدا کرده است، اسماعیلی که در آن دوران در آغاز راه خود قرار داشته با ذوق و انگیزه‌خاصی در کنار حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد قرار گرفته بود و قطعا در آن لحظه خیلی دوست داشته که روزی مانند یزدانی باشد و حالا در مسیر افتخارآفرینی برای ایران و کشتی قرار دارد و یک قدم تا طلای المپیک فاصله دارد.

عکس باورنکردنی از ستاره کشتی ایران

امروز فرصت ویژه ای برای سعید اسماعیلی خواهد بود تا مقابل قهرمان دوران نوجوانی خود بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد و در کنار او به افتخارآفرینی برای ایران ادامه دهد.

گفته می‌شود که این دو ورزشکار ایران از لحاظ خصوصیات اخلاقی و رفتاری درون و بیرون از تشک کشتی شباهت زیادی با یکدگیر دارند.

امروز حسن یزدانی از حدود ساعت 14:00 کار خود را آغاز خواهد کرد و سعید اسماعیلی حدود ساعت 21:30 برای برگزاری کشتی فینال آماده می‌شود.

پ