تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3742083
شناسه : 3742083
تاریخ :
بهادر مولایی: وزنه‌برداران روی کاغذ شانس کسب مدال دارند اقتصاد ایران: مربی تیم ملی وزنه برداری با تاکید بر شرایط رکوردی خوب علی داوودی برای المپیک گفت: در کل روی کاغذ همه چیز قشنگ است و وزنه‌برداران شانس مدال دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بهادر مولایی مربی تیم ملی وزنه برداری ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره آخرین شرایط دو ملی‌پوش ایران برای حضور در آوردگاه پاریس گفت: در دو سه هفته آخر که تمرینات را در تهران پیگیری کردند هر دو وزنه‌بردار از نظر روحی و رکوردی شرایط بسیار خوبی داشتند.

وی گفت: البته در دو سه هفته پایانی از نظر رکوردی شرایط علی داوودی بهتر از میرمصطفی جوادی بود اما المپیک غیرقابل پیش بینی است و از الان نمی‌توانیم بگوییم چه نتایجی رقم خواهد خورد.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران عنوان کرد: در المپیک‌هایی که در چند سال اخیر برگزار شده گاهی وقت‌ها از وزنه‌برداران انتظار مدال دارند که این اتفاق نمی‌افتد، گاهی وقت‌ها هم حتی فکر نمی‌کنند وزنه‌برداری بتواند مدال بگیرد اما این اتفاق می‌افتد. شرایط المپیک نسبت به مسابقات جهانی و آسیایی کاملاً متفاوت است.

مولایی ادامه داد: تمامی وزنه‌برداران در المپیک با بهترین شرایط جسمانی و روحی حاضر می‌شوند. خدا را شکر با برنامه‌ریزی که اعضای کادر فنی داشتند هر دو وزنه‌برداران با شرایط خوب راهی پاریس شدند.

وی گفت: وزنه‌برداری با سایر رشته‌ها شرایط کاملاً متفاوتی دارد، ما جنگ تن به تن نداریم و حریف ما کیلوها و وزنه‌هاست. شرایط اینجا کمی سخت‌تر است اما با آمادگی که ملی‌پوشان دارند، شاید بتوان گفت می‌شود اتفاقات خوب رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از ملی پوشان می‌توان انتظار کسب مدال داشته باشیم، گفت: در دسته ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین هر کدام ۱۲ وزنه‌بردار حضور دارند که برای بهترین نتیجه می‌جنگند. روی کاغذ همه چیز قشنگ است و تمامی وزنه‌برداران شانس کسب مدال دارند، ولی وزنه‌برداری تا روز مسابقه غیرقابل پیش بینی است و حتی اگر آماده‌ترین وزنه بردار هم در روز خودش نباشد ممکن است نتیجه‌ای رقم بزند که اصلاً کسی انتظارش را ندارد.

مولایی تاکید کرد: ولی با همه این شرایط ما امیدواریم که وزنه‌برداران ما بتوانند مدال بگیرند و حتی کمترین مدال که برنز است برای ما ارزش دارد و جواب زحمات خودشان و کادر فنی را می‌گیرند. وزنه برداری غیرقابل پیش بینی است.