تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742069
شناسه : 3742069
تاریخ :
کینه‌توزی دشمن علیه ملت ایران و نظام اسلامی تمامی ندارد اقتصاد ایران: بوشهر- نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: کینه‌توزی دشمن علیه ملت ایران و نظام اسلامی تمامی ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح پنجشنبه در دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی منطقه جنوب خدمات این مجموعه را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: پدافند هوایی چشم بیدار آسمان ایران اسلامی است و چشمان بیدار کارکنان پدافند هوایی ضامن امنیت آسمان کشور می‌باشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: چشمان کارکنان پدافند هوایی در شبانه‌روز پلک نمی‌زند تا دشمن جرأت نگاه چپ به کشور ما نداشته باشد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمن بیش از یک هفته است که خواب ندارند و همواره در اضطراب است ادامه داد: این چیزی جز اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیست و این اقتدار از ناحیه خداوند است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه تدابیر رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار و خودکفایی کشور شده است، عنوان کرد: برای حقانیت و خدمت به نظام باید سختی‌ها و مشکلاتی تحمل کرد و در چارچوب وظایف الهی مأموریت خود را انجام دهیم و آنچه که مهم است کسب رضایت الهی می‌باشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: کینه‌توزی دشمن علیه ملت ایران و نظام اسلامی تمامی ندارد.