تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3742065
شناسه : 3742065
تاریخ :
آتالانتا ملی‌پوش ایتالیایی جنوا را خرید اقتصاد ایران: باشگاه آتالانتا برای پر کردن جای خالی مهاجم مصدوم خود، بازیکن ملی‌پوش جنوا را به خدمت گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که دو باشگاه آتالانتا و جنوا برای انتقال متئو رتگی به تیم آبی‌و‌مشکی پوش شهر بِرگامو به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند و این بازیکن ملی‌پوش به زودی و به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید آتالانتا معرفی خواهد شد.

با توجه به مصدومیت شدیدی که به تازگی جانلوکا اسکاماکا را خانه‌‌نشین کرده (پارگی رباط صلیبی) و برای مدتی طولانی هم به او اجازه بازگشت به میادین را نخواهد داد (حداقل شش ماه)، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا به یک مهاجم جدید نیاز داشت و این باشگاه خیلی سریع توانسته است جای خالی بازیکنش را با رتگی پر کند.

 

بازیکن آرژانتینی‌الاصل جنوا که برای تیم ملی ایتالیا توپ می‌زند، قرار است با قراردادی 25 میلیون یورویی که شامل سه میلیون یورو پاداش می‌شود، به آتالانتا بپیوندد.

رتگی 25 ساله تابستان سال گذشته با قراردادی 15 میلیون یورویی از تیم تیگره آرژانتین به تیم جنوا پیوست و به این ترتیب انتقال او به جمع شاگردان جانپیرو گاسپرینی برای جنوایی‌ها 10 میلیون یورو سود خواهد داشت.

رتگی امروز (پنجشنبه) تست پزشکی‌اش را انجام خواهد داد و در صورت پذیرفته شدن در آن طی روزهای آتی قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

انتهای پیام/