تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742061
شناسه : 3742061
تاریخ :
رونمایی از تمبر مخصوص المپیاد ورزشی دانشجویان کشور اقتصاد ایران: اصفهان-در آئین افتتاحیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از تمبر مخصوص المپیاد ورزشی دانشجویان کشور رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاحیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، معاون تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان کشور، برخی مسئولان دانشگاهی استان اصفهان و جامعه ورزش دانشگاهی کشور برگزار شد.

در این مراسم، ضمن آغاز رسمی این رویداد ورزشی از تمبر مخصوص شانزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور رونمایی شد.

گفتنی است تمبرهای اختصاصی به مناسبت‌های مختلف و وقایع مهم با تعداد و شمارگان محدود فقط برای یک بار چاپ و منتشر می‌شود و این بار اداره‌کل پست استان اصفهان با همکاری دانشگاه صنعتی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تمبر اختصاصی این مناسبت را منتشر و با حضور محمود لیائی، مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و هاشم داداشی‌پور، رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در این مراسم رونمایی و ممهور به مهر شرکت ملی پست ایران کرد.