تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742048
شناسه : 3742048
تاریخ :
مشکلات اراضی شهر آب‌پخش رفع می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: مشکلات اراضی شهر آب‌پخش رفع می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح پنجشنبه در نشست رفع مشکل اراضی آب‌پخش اظهار کرد: مشکل اراضی مردم آب پخش مربوط به چندین دهه پیش است که یک مطالبه همیشگی از سوی مردم بوده و تلاش جدی برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: عزم دستگاه قضائی حل و رفع مشکل اراضی آب‌پخش است و در این راستا شاهد همکاری و تلاش مضاعف از سوی دیگر مسؤولان هستیم که باید این کار را تا پایان ادامه دهیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گزارشی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور حل و رفع مشکل اراضی آب‌پخش ارائه کرد.

بخشدار آب‌پخش نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مشکل اراضی آب‌پخش با همت دادگستری و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر عنوان کرد: مشکل اراضی آب‌پخش مربوط به ۷۰ سال است که هنوز به صورت کامل حل و رفع نشده است.

مصطفی سلیمی مفرد افزود: مهمترین مسئله در این زمینه به رسمیت شناختن حق مالکیت مردم بر زمین‌های خود توسط دولت و سلب مالکیت از اداره راه و شهرسازی است و تا زمانیکه سازوکار قانونی مشخصی برای این موضوع اندیشیده نشود، دغدغه مردم پابرجا خواهد بود.

در پایان این نشست راهکارهای مختلفی به منظور رفع کامل مشکل اراضی آب‌پخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با همکاری بخشداری، دادگستری، شهرداری و شورای اسلامی شهر آب‌پخش اقدامات جدیدی در دستور کار قرار گیرد.