تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3742031
شناسه : 3742031
تاریخ :
حرکت خاصی که مایکل جکسون در روسیه زد! اقتصاد ایران: تور جهانی خطرناک دومین تور کنسرت جهانی خواننده آمریکایی مایکل جکسون ملقب به "پادشاه پاپ" بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عصر ایران: مایکل جکسون در ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۳ برای حدود ۸۰ هزار نفر در استادیوم لوژنیکی شهر مسکو، روسیه کنسرتی را برگزار کرد که بخشی از تور جهانی خطرناک (Dangerous World Tour) وی بود.

تور جهانی خطرناک دومین تور کنسرت جهانی خواننده آمریکایی مایکل جکسون ملقب به "پادشاه پاپ" بود. این تور در ۲۷ ژوئن ۱۹۹۲ در مونیخ، آلمان آغاز شد و در ۱۱ نوامبر در مکزیکو سیتی، مکزیک به پایان رسید. طی این تور جهانی، مایکل جکسون ۶۹ کنسرت در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین برگزار کرد.

مایکل جکسون در آن زمان احتمالا موفق ترین هنرمندی بود که در روسیه برنامه اجرا می کرد، اما مردم روسیه در سال 1993 هنوز آماده استقبال گرم از او نبودند.

فروپاشی شوروی که تقریبا دو سال پیش در 26 دسامبر 1991 رخ داد، تنش های سیاسی و مدنی متعددی را ایجاد کرد. روسیه به طور خاص از آسیب شدید اقتصادی رنج می برد که به بحران اجتماعی عظیم و نارضایتی مردم منجر شد.

همه این عوامل به طور اجتناب ناپذیری بر روند برگزاری کنسرت مایکل جکسون تاثیر گذاشت. از این رو، مایکل جکسون و تیم برگزاری کنسرت وی تصمیمی غیرمنتظره گرفتند و حرکتی خاص زدند: کنسرت وی رایگان اعلام شد. در نهایت، 80 هزار نفر نمایشی فراموش نشدنی را در 15 سپتامبر 1993 شاهد بودند.

حرکت خاصی که مایکل جکسون در روسیه زد!

حرکت خاصی که مایکل جکسون در روسیه زد!

حرکت خاصی که مایکل جکسون در روسیه زد!