تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3742019
شناسه : 3742019
تاریخ :
شوک به المپیک؛ رکورددار جهان بیهوش شد! اقتصاد ایران: المپیک امروز شاهد صحنه وحشتناکی در رشته دو و میدانی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: المپیک امروز شاهد صحنه وحشتناکی در رشته دو و میدانی بود.

 در فینال دو و میدانی استپل چِیس با مسافت ۳۰۰۰ متر المپیک، سرعت دوندگان در آخرین دور به شدت افزایش یافت. در مانع سوم از آخر، صحنه‌ای تکان‌دهنده رخ داد. لامچا گیرما، دونده ۲۳ ساله اهل اتیوپی که در جایگاه سوم قرار داشت، با سرعت تمام به مانع نزدیک شد و پایش گیر کرد. او به طور کامل پرتاب شد و ضربه شدیدی به پشت سرش وارد شد.

شوک به المپیک؛ رکورددار جهان بیهوش شد!

شدت ضربه به قدری زیاد بود که گیرما بی‌هوش روی زمین افتاد. دونده‌های پشت سر او مجبور شدند از روی او بپرند که خوشبختانه همه توانستند این کار را بدون برخورد انجام دهند. با ورود دوندگان به خط مستقیم پایانی، چندین امدادگر بلافاصله به سمت گیرما دویدند و گردنبند طبی برای او گذاشتند. کمی بعد، او روی برانکارد از استادیوم خارج شد.

شوک به المپیک؛ رکورددار جهان بیهوش شد!

گیرما رکورددار فعلی جهان در این رشته است و امیدوار بود اولین عنوان قهرمانی بزرگ خود را در پاریس کسب کند. او پیش از این سه بار در مسابقات جهانی نایب‌قهرمان شده بود و همچنین در المپیک توکیو سه سال پیش مدال نقره را به دست آورده بود. در سال ۲۰۱۹ نیز در یک رقابت نفس‌گیر با اختلاف تنها یک صدم ثانیه نتوانست قهرمان جهان شود.

شوک به المپیک؛ رکورددار جهان بیهوش شد!

به غیر از شوک لحظه‌ای، سفیان البقالی مراکشی به عنوان قهرمان جدید المپیک شناخته شد (با زمان ۸ دقیقه و ۶ ثانیه و ۵ صدم ثانیه). کنت روکس آمریکایی مدال نقره و آبراهام کیبیووت کنیایی مدال برنز را کسب کردند.

شوک به المپیک؛ رکورددار جهان بیهوش شد!