تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742003
شناسه : 3742003
تاریخ :
خبرنگاران جهادگران عرصه تبیین هستند اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامی داشت هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران جهادگران و مجاهدان عرصه تبیین هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان میناب اظهار کرد: خبرنگاران تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم، کسب اخبار صحیح، رصد و تحلیل وقایع و رویدادها صرف می‌کنند و مردم جامعه را از چند و چون و از کمّ و کیف اوضاع پیرامونی خود آگاه می‌سازند.

وی افزود: خبرنگاران بر رشد و ارتقای بینش اجتماعی جامعه افزوده و جهادگران عرصه تبیین هستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهاد خبرنگاران با انواع سختی‌ها و ناملایمات و بعضاً نامهربانی‌ها همراه است که اگر تحمل این سختی‌ها همراه با تعهد ایمانی و اخلاص باشد برای این جهادگران بهشت‌آفرین و فوز و رستگاری را در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: رسالت خبرنگاران مطالبه‌گری و نقد منصفانه و قابل قبول است از این رو خبرنگاران باید ضمن رعایت تقوای الهی در این مسیر گام بردارند.

امام جمعه میناب در پایان خاطرنشان کرد: در نهاد امامت جمعه تلاش ما بر این است که میزهای خدمت با حضور مسؤولان به صورت هفتگی برگزار کنیم ضمن اینکه پیگیری شده است تا در سایر نقاط شهرستان نیز میز خدمت با حضور استاندار هرمزگان برگزار شود تا در حل مشکلات شهرستان تسریع شود.

برپایی میز خدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی در نمازجمعه میناب انجام می‌شود و برنامه ریزی شده تا برپایی میز خدمت با حضور استاندار و مدیران استانی در بخش‌های شهرستان انجام شود تا مشکلات مردم مرتفع شود.

در پایان از تلاش‌های خبرنگاران در شهرستان میناب تجلیل بعمل آمد.