تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3741997
شناسه : 3741997
تاریخ :
تاکید جنبلاط بر اتحاد لبنانی‌ها در مقابله با دشمن صهیونیستی اقتصاد ایران: روسای سابق و کنونی حزب سوسیالیست‌ترقی‌خواه لبنان با تاکید بر لزوم اتحاد همه لبنانی‌ها در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی اعلام کردند که به حمایت همه‌جانبه از آرمان فلسطین و حق ملت این سرزمین ادامه می‌دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ولید جنبلاط» رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان و رهبر ارشد جامعه دروزی این کشور، در مراسم بزرگداشت شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که در جنایت تروریستی اشغالگران صهیونیست در تهران، به شهادت رسید، طی سخنانی بر پایبندی به موضع ملی لبنان در حمایت از فلسطین تاکید کرد.

ولید جنبلاط در این مراسم که در مرکز بیروت برگزار شده بود، اظهار داشت: ما در راه فلسطین می‌مانیم و به این راه ادامه می‌دهیم و به حمایت از مردم فلسطین پایبندیم.

از طرف دیگر «تیمور جنبلاط» رئیس کنونی حزب سوسیالیست ترقی‌خواه نیز طی سخنانی به همین منظور، خواستار وحدت همه لبنانی‌ها علیه تجاوزات دشمن صهیونیستی و محکوم کردن جنایات این رژیم در غزه و جنوب لبنان شد.

وی در گفتگو با «احمد الحریری» دبیرکل جریان المستقبل لبنان تاکید کرد: همه لبنانی‌ها باید علیه تجاوزات مستمر دشمن اسرائیلی متحد شوند و جنایت‌های شنیعی که این رژیم در غزه و جنوب لبنان انجام می‌دهد را محکوم کنند.

رئیس حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان، در ادامه بر اهمیت حمایت همه جانبه از آرمان فلسطین و حق ملت فلسطین در این لحظه حساس تاریخی تاکید کرد.

ولید جنبلاط که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی مواضع ملی موثری در حمایت از مقاومت مقابل دشمن اشغالگر اتخاذ کرده است، چند روز قبل در مراسم بزرگداشت شهید «فواد شکر» فرمانده نظامی ارشد حزب‌الله که در جنایت تروریستی صهیونیست‌ها در بیروت به شهادت رسید، گفت: ما اینجا هستیم تا در کنار کسانی باشیم که با دشمن اسرائیلی می‌جنگند و مقابل تجاوزات آن در لبنان، غزه، کرانه باختری و همه مکان‌ها می‌ایستند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه حزب‌الله، مقاومت لبنان و بخشی از این کشور است و هرگز از قواعد درگیری فراتر نرفته است،گفت: مقاومت همچنان در غزه و لبنان باقی خواهد ماند و اسرائیل هرگز نمی‌تواند حماس و حزب‌الله و روحیه مقاومت را از بین ببرد.

انتهای پیام/