تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3741984
شناسه : 3741984
تاریخ :
احتمال پیوستن یکی دیگر از بازیکنان بارسلونا به جیرونا اقتصاد ایران: یکی از بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا که از ابتدای تابستان شایعه جدایی‌اش به گوش می‌رسید، پیشنهادهایی دریافت کرده که احتمال پذیرفته شدن آنها از سوی تیم کاتالان بسیار زیاد است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از نکات تأمل برانگیز اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال بارسلونا در آمریکا، عدم حضور مدافع مکزیکی این تیم خولیان آرائوخو در بازی‌های دوستانه برابر رئال مادرید و میلان با وجود قرار گرفتن او در ترکیب اصلی آبی‌و‌اناری‌ها برابر منچستریونایتد بود.

آرائوخو فصل گذشته که به‌صورت قرضی در تیم لاس‌پالماس توپ می‌زد، عملکرد درخشانی داشت و به همین دلیل تصور می‌شد که او در فصل جدید در بارسلونا بماند، اما گویا هانسی فلیک سرمربی آلمانی بارسایی‌ها به این بازیکن 22 ساله اعتقادی ندارد و با توجه به حضور مدافعانی مانند ژول کونده، هکتور فورت و الکس وایه در سمت راست خط دفاعی، تصمیمش غیرمنطقی هم نیست. از این رو جدایی آرائوخو در هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل نقل‌وانتقالات محتمل است به خصوص اکنون که طبق گزارش رسانه‌های کاتالان او سه پیشنهاد دارد.

 

جیرونا، رئال بتیس و سویا سه تیمی هستند که برای جذب مدافع بارسلونا پیشنهاد داده‌اند. در میان این سه تیم گفته می‌شود رقم پایه پیشنهاد جیرونا هفت میلیون یوروست و سه میلیون یورو پاداش مرتبط با عملکرد نیز برای بازیکن در نظر گرفته‌ شده است. این در حالی است که بارسلونا نیز روی بازیکن خود 10 میلیون یورو قیمت گذاشته بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که آرائوخو پس از اوریول رومئو دومین بازیکنی باشد که تابستان امسال از بارسلونا به رقیب هم‌ایالتی ملحق می‌شود.

انتهای پیام/