تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741965
شناسه : 3741965
تاریخ :
خبرنگاران بازوی توانمند دستگاه های اجرایی هستند اقتصاد ایران: فومن - فرماندار فومن با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در راستای امید آفرینی فعال هستند، گفت: خبرنگاران بازوی توانمند دستگاه های اجرایی به شمار می روند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای رسانه اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای امیدآفرینی و بیان عملکردهای دولت به مردم بسیار اثرگذار هستند.

فرماندار فومن گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند چراکه همواره ارتقای سطح آگاهی جامعه را دغدغه اصلی خود دانسته و با انجام درست وظیفه خطیر خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی و بسترسازی برای پیشرفت همه جانبه کشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه مطالبه گری اولویت کار خبرنگاران باشد، افزود: اصحاب رسانه با توجه با ارتباطات گسترده‌ای که با مردم دارند می‌توانند در انتقال مشکلات و خواسته‌های مردم در راستای حل و رفع آن بسیار می‌توانند کمک کنند.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه انعکاس اخبار صحیح رسالت خبرنگاران به شمار می‌رود، تصریح کرد: نقد منصفانه خبرنگاران در حل و رفع مشکلات بسیار تأثیر گذار است چرا که اصحاب رسانه در همین راستا در تلاش هستند.

مرجانی با بیان اینکه خبرنگاران بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه امروز این مراسم به مناسبت بزرگداشت این قشر برگزار می‌شود لذا عملکردهای فرمانداری بیان نمی‌شود چرا که شما در طول سال به بازگو کردن این مهم پرداخته‌اید.