تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3741961
شناسه : 3741961
تاریخ :
سرآبادانی: یکی از دلایلم برای انتخاب فولاد حضور گل‌محمدی بود اقتصاد ایران: هافبک تیم فولاد خوزستان تأکید کرد، یکی از دلایلش برای انتخاب این تیم حضور یحیی گل‌محمدی در رأس کادر فنی سرخپوشان اهوازی بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

پوریا سرآبادانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت فولاد خوزستان اظهار داشت: ما دو اردوی خیلی خوب را در تهران و دبی پشت سر گذاشتیم. یکی از هدف‌های مهم کادر فنی این بود که با حضور در دبی بتوانیم بیشتر به شرایط آب و هوایی اهواز عادت کنیم. در حال حاضر بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی به سر می‌برند و امیدوارم استارت خوبی در لیگ برتر بزنیم و نتایج خوبی بگیریم.

 

وی در مورد پیوستن به فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: من چند پیشنهاد داشتم، ولی خوشحالم که قرار است در باشگاهی مثل فولاد بازی کنم. یکی از مهمترین دلایلی که به اینجا آمدم حضور یحیی گل‌محمدی است و افتخار می‌کنم که با این مربی کار می‌کنم. امیدوارم در فصل جدید از لحاظ فوتبالی زیر نظر گل‌محمدی پیشرفت کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

هافبک تیم فولاد خوزستان راجع به قرعه این تیم در فصل پیش رو نیز تصریح کرد: ما زیاد نباید به قرعه یا شانس توجه کنیم، چرا که همه بازی‌ها سخت هستند. مهم این است که با تمرکز بالا برای هر مسابقه وارد زمین شویم و امیدوارم فولاد در فصل جدید بهترین نتایج ممکن را بگیرد و فصل گذشته را جبران کند.

انتهای پیام/