تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741954
شناسه : 3741954
تاریخ :
۲۲۰۰ سارق و ۱۵۹ اراذل و اوباش در شرق استان تهران دستگیر شده است اقتصاد ایران: ورامین- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ۲۲۰۰ سارق و ۱۵۹ اراذل و اوباش طی چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ در شرق استان تهران دستگیر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر، صبح پنجشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در فرماندهی انتظامی ویژه ورامین برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر گذرنامه اربعین ۲۴ ساعته صادر می‌شود.

القاصی مهر با اشاره به اینکه طی چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ در شرق استان تهران شاهد کاهش ۳۵ درصدی سرقت‌ها نسبت به سال گذشته بوده ایم گفت: در این مدت ۴۴۰ دستگاه خودرو سرقتی کشف و تحویل مالباخته شده است.

وی گفت: ۳۴۰ موتورسیکلت مسروقه نیز از ابتدای سال جاری کشف و تحویل مالباخته‌ها شده و بیش از ۲۲۰۰ سارق دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران عنوان کرد: طی چهار ماه اخیر تعداد ۱۱۵۰ خرده فروش دستگیر و یک تن مواد مخدر کشف شده است.

القاصی مهر با اشاره به اینکه در شرق استان تهران کمپ ماده ۱۶ جهت نگهداری کارتن خواب‌ها نداریم افزود: طی سال جاری ۲۹۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های تهران اعزام شده اند.

وی در ادامه از کشف ضبط ۱۹۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری خبر داد و بیان کرد: بر همین اساس ۳۵ درصد کاهش جرم داشته ایم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران آمار تصادفات درون شهری برای ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ را ۲۸ درصد اعلام کرد و گفت: در تصادفات برون شهری هفت درصد کاهش داشته ایم همچنین باید اعلام کنیم که در شرق استان تهران تصادفات جرحی سه درصد و فوتی‌ها ۴۷ درصد کاهش داشته است.

القاصی مهر با بیان اینکه ۱۵۹ نفر از اراذل و اوباش و عاملان ناامنی دستگیر شده اند اظهار کرد: طی مدت مذکور بیش از چهار هزار میلیارد کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران عنوان کرد: در مجموعه نیروهای مسلح و سربازی، برنامه‌هایی برای مهارت آموزی سربازان اندیشیده شده و با هماهنگی وزارت کار و سازمان فنی و حرفه ای تا ۲۰۰ میلیون تومان وام روی گواهینامه‌های مهارتی به این افراد داده می‌شود.