تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741935
شناسه : 3741935
تاریخ :
توسعه و پیشرفت ورزش نیازمند کارگروهی است اقتصاد ایران: سنندج_معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه و پیشرفت ورزش نیازمند همدلی و کار گروهی است و ورزش در چنین فضایی می تواند رشد کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، «مریم کاظمی پور» صبح پنج‌شنبه در سفر خود به کردستان در دیدار با استاندار کردستان به برگزاری دومین دوره از رقابت‌های مینی فوتبال روستاییان سراسر کشور تحت عنوان جام پرچم در دو بخش بانوان و آقایان در کردستان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه شاهد میزبانی خوب و مناسبی از این مسابقات در این استان بودیم و رقابت‌ها بدون هیچ مشکلی برگزار شدند.

وی با اشاره به اهمیت این مسابقات به منظور بهره‌مندی مناطق کمتر برخوردار از حضور در عرصه‌های رقابتی در سطح ملی اظهار داشت: رویداد ملی جام پرچم یکی از مسابقات مهمی است که وزارت ورزش و جوانان با هدف توزیع عادلانه امکانات ورزشی در این مناطق بر آن تاکید داشته است.

وی دختران روستایی کشورمان را سرشار از استعداد و ظرفیت ورزشی عنوان کرد و گفت: این رقابت‌ها می‌تواند در شناسایی و معرفی چهره‌های ورزشی در میان قشر روستایی نقش بسزایی داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از حمایت مجموعه استانداری کردستان از حوزه ورزش و میزبانی رویدادهای مهم ورزشی در سطح ملی قدردانی کرد و افزود: توسعه و پیشرفت ورزش نیازمند همدلی و کار گروهی است و ورزش در چنین فضایی می‌تواند رشد کند.

‌رویدادهای ورزشی از مناسبت‌ترین راه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است

استاندار کردستان نیز در این دیدار اعلام کرد: رویدادهای ورزشی از مناسبت ترین راه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است.

اسماعیل زارعی کوشا به ظرفیت‌های این استان در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: این استان به معرفی شدن و شناساندن نیاز دارد تا پتانسیل‌های گردشگری و جذب گردشگر در آن شکوفا شود و ورزش یکی از راه‌های مناسب برای این کار است.

وی تصریح کرد: استان کردستان اگرچه از لحاظ زیرساخت‌ها کم برخوردار باشد اما استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و معتقدیم که میزبانی مسابقات ورزشی به شناسایی این استعدادها کمک می‌کند.