تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741928
شناسه : 3741928
تاریخ :
تصویب اعتبار پروژه های ویژه مراسم اربعین در سیستان و بلوچستان اقتصاد ایران: زاهدان_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های مربوط به زیرساخت های مراسم اربعین در این استان مشخص و اعتبار آن مصوب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عرب اول شامگاه چهارشنبه در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان، افزود: برای اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ پیگیری جذب مانده این اعتبارات از لحاظ کمی و کیفی تا پایان سال مالی که ۳۱ شهریور است وقت باقی مانده پس با دقت مناسب، توسط دستگاه‌های اجرایی با قید فوریت این اقدام صورت پذیرد.

وی ادامه داد: اعتباری در خصوص تأمین زیرساخت‌های مراسم اربعین اختصاص یافته که بین شش استان توزیع شده و بخشی از آن مربوط به سیستان و بلوچستان است که پروژه‌های آن در استان مشخص و مصوب شد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در خصوص تبیین سیاست‌های کلی برنامه‌های اقتصاد دریا محور نیز اردیبهشت ماه امسال برای اجرا به وزارتخانه‌های مربوطه ابلاغ شده است، با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از هفت استان ساحلی کشور است و بیشترین ظرفیت را به دلیل ارتباط با آب‌های آزاد و اقیانوس دارد، اجرای برنامه‌های اقتصاد دریا بهترین ظرفیتی است که می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی مورد بهره برداری قرار گیرد.