تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741892
شناسه : 3741892
تاریخ :
جاساز بیش از ۴ کیلو شیشه در سواری سمند/دستگیری قاچاقچیان اقتصاد ایران: بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عرب صبح پنج شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند که از مبدا زاهدان به مقصد قوچان در حال حرکت بوده مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی خودرو اقدام کردند که در بازرسی از سواری سمند مقدار ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.