تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3741874
شناسه : 3741874
تاریخ :
سرویس تماس تصویری گوگل‌میت احتمالا به‌زودی از دو دوربین و دو نمایشگر پشتیبانی می‌کند اقتصاد ایران: گوگل قصد دارد با افزودن قابلیت‌های جدید به جیمیل و گوگل میت،‌ تجربه‌ی برقراری ارتباط با سایر کاربران را بهبود ببخشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طبق گزارش Android Authority، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن جیمیل اضافه کند. قابلیت‌های جدید شامل پشتیبانی از دوربین دوگانه، پشتیبانی از صفحه‌نمایش دوگانه، گزینه‌هایی برای کنترل ویژگی‌های هوشمند و پیوست‌کردن تصاویر است.

گزینه‌ی پیوست تصویر به‌طور مستقیم ازطریق دوربین در جیمیل
گزینه‌ی پیوست تصویر در جیمیل مستقیما از طریق دوربین
Android Authority

کدهای یافت‌شده در جیمیل ویژگی‌های دوربین و نمایشگر دوگانه را نشان می‌دهند. دوربین دوگانه قابلیتی است که امکان استفاده از هر دو دوربین پشت و جلوی گوشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از صفحه‌نمایش دوگانه که مختص گوشی‌ های تاشو است،‌ می‌توان محتواها را در هر دو صفحه‌نمایش بیرونی و داخلی مشاهده کرد.

تنظیمات جدید برای گوگل ورک‌اسپیس ازطریق جیمیل
قابلیت‌های هوشمند گوگل ورک‌ اسپیس
Android Authority

کاربران درحین استفاده از گوگل‌میت ازطریق جیمیل، می‌توانند به قابلیت صفحه‌نمایش و دوربین دوگانه دسترسی داشته باشند. برای استفاده از این ویژگی باید جلوه‌ها در حالت خاموش قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد ویژگی صفحه‌نمایش دوگانه برای تماس‌های دو کاربره‌ استفاده می‌شود.

مقالات مرتبط
  • نرم‌افزار تماس ویدیویی رایگان گوگل میت با قابلیتی کاربردی آپدیت شد
  • گوگل میت چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

گوگل احتمالاً قصد دارد علاوه‌بر قابلیت دوربین و صفحه‌نمایش دوگانه، تنظیمات جدیدی برای کاربران گوگل ورک‌اسپیس ازطریق جیمیل ایجاد کرده تا قابلیت‌های هوشمند و تنظیمات شخصی‌سازی را اجرایی کند.

ویژگی جدید پیوست‌کردن تصاویر به‌صورت مستقیم ازطریق دوربین، یکی از قابلیت‌های جدیدی است که به‌نظر می‌رسد گوگل برای جیمیل درنظر گرفته است. گزینه‌ی Camera نیز احتمالاً به گزینه‌های پیوست‌کردن فایل، درج از درایو و درج تصویر افزوده خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی‌ها به جیمیل اضافه خواهند شد یا نه.