تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741856
شناسه : 3741856
تاریخ :
رفع تصرف ۱۴۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان اهواز اقتصاد ایران: اهواز _ معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف ۱۴ هزار و ۶۵۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان اهواز در تیرماه سال جاری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی میثاق، عصر امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: رفع تصرف ۱۴ هزار و ۶۵۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان اهواز در تیرماه سال جاری که توسط اشخاص حقیقی انجام شده بود، صورت گرفت.

وی افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره استان و شهرستان اهواز، روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در تیرماه سال جاری تعداد ۸ مورد رفع تصرف اراضی ملی به ارزش بیش از ۱ هزار و ۸۱۴ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم حفاظت از اراضی و سرمایه‌های ملی افزود: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: در همین راستا سامانه ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی راه اندازی شده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.