تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741840
شناسه : 3741840
تاریخ :
اعزام ۵ تیم هلال‌احمر زنجان به عراق برای ارائه خدمات به زائران اقتصاد ایران: زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۵ تیم عملیاتی هلال‌احمر این استان به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین به کشور عراق اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌الله هاشمی گفت: نیروی‌های عملیاتی امداد و نجات این استان از نقطه صفر مرزی در غرب کشور تا داخل خاک عراق به عزاداران حسینی خدمات امدادی ارائه خواهند داد.

وی اظهار داشت: تیم‌های اعزامی همراه با ۱۰ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی کمک دار و ترابری سبک و سنگین، تریلی و کامیونت در راستای ارائه خدمات امدادی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از مسیر نجف تا کربلا در کشور عراق مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ارائه خدمات امدادی هلال احمر این استان از نقطه صفر مرزی در غرب ایران و مسیر پیاده روی در عراق تا پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر به عنوان متولی اصلی امداد ونجات در داخل کشور و متولی خدمات درمانی در خارج از مرزها، اربعین امسال تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: امسال نیز همانند سال گذشته درمانگاه سطح ۲ هلال احمر در مسیر پیاده روی زائران حسینی استقرار خواهد یافت و در این بخش نیز به زائران حسینی (ع) خدمات درمانی ارائه خواهیم داد.