تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741753
شناسه : 3741753
تاریخ :
برپایی ۱۰ موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی ۱۰ موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موکب‌های وقفی در تمامی مسیرهای تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه برپا خواهند شد.

وی افزود: اولین موکب وقفی استان کرمانشاه به نام موکب امام خمینی (ره) در ورودی استان در شهرستان کنگاور برپا خواهد شد و بعد از آن یک موکب هم در آستان مطهر امامزاده احمد (ع) شهرستان سنقر و کلیایی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: یک موکب وقفی هم در آستان مطهر امامزاده باقر (ع) بیستون و در شهر کرمانشاه هم دو موکب یکی در امامزاده ابراهیم (ع) طاق بستان و دیگری در بقعه و چاه صاحب الزمان (عج) در دو حوزه اسکان و تغذیه زوار برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: آستان مطهر امامزاده حسن (ع) حمیل و بقعه احمد ابن اسحاق سرپل‌ذهاب نیز میزبان دو موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین خواهند بود.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: یک موکب هم در مرز خسروی برای خدمات‌رسانی به زوار برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: در منذریه عراق هم یک موکب وقفی توسط مجموعه اوقاف استان زنجان آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به دهمین موکب وقفی اوقاف، گفت: میرزایی افزود: دهمین موکب وقفی استان کرمانشاه که یک موکب درمانی است در کربلا آماده خدمت رسانی به زوار اربعین خواهد شد.