تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741718
شناسه : 3741718
تاریخ :
برخورد با مخلان نظم و امنیت توسط پلیس قروه اقتصاد ایران: سنندج_فرمانده انتظامی شهرستان قروه از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ کامبیز رستم نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اخلال در نظم عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در سطح معابر و تفرجگاه‌های سطح شهرستان قروه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قروه با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مخفیگاه ۴ نفر متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با بیان اینکه متهمان دارای بیش از ۴ فقره سوابق کیفری هستند، اظهار کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان تاکید کرد: هر گونه نا امنی و هنجارشکنی از خطوط قرمز پلیس بوده و با اشرافیت کامل و رصد جامعه با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه خواهد کرد.