تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741702
شناسه : 3741702
تاریخ :
پلیس مقتدر پناهگاه مردم است اقتصاد ایران: بوشهر- نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز پلیس مقتدر ما به‌عنوان پناهگاه مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر چهارشنبه در دیدار با فرمانده و معاونین نیروی انتظامی استان بوشهر، اظهار کرد: فراجا به‌عنوان یک نیروی خستگی‌ناپذیر در مأموریت‌های متنوع خود موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه پلیس در میدان خدمت به جامعه و انقلاب اسلامی به خوبی درخشیده است، افزود: اقدامات صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی استان بوشهر قابل تقدیر است و این خدمات باید به نحو احسن برای جامعه تبیین شود.

حسینی بوشهری بیان کرد: پلیس در عین عمل به اجرای قانون باید مطالبات مردمی را به مسؤولین مرکز منعکس کند تا در تصمیم‌گیری‌ها شاهد رضایتمندی جامعه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه رضایت مردم برای برای پلیس سرمایه محسوب می‌شود، ادامه داد: باید تلاش کرد تا چهره محبوب و زیبای نیروی انتظامی و دریابانی ما روز به روز در جامعه زیباتر شود.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پلیس در عرصه خدمت به مردم و برقراری حفظ امنیت و آرامش جامعه شهیدان زیادی به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، عنوان کرد: امروز پلیس مقتدر ما به‌عنوان پناهگاه مردم است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پلیس فتا اقدامات بسیار برجسته و قابل توجهی در تأمین امنیت فضای مجازی داشته است، گفت: امروز با تلاش این پلیس تخصصی شاهد خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن هستیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه فیزیکی شکست خورده است و امروز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن وظیفه همگانی است.