تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741692
شناسه : 3741692
تاریخ :
توجه به مسئله فلسطین رسالت مهم خبرنگاران است اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دیر گفت: امروزه رسالت بزرگ خبرنگاران توجه به فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام و جهان بشریت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: هفدهم مردادماه یادآور شهادت مظلومانه و غریبانه شهید محمود صارمی و مجاهدت‌های خبرنگارانی است که پرچم‌دار اطلاع‌رسانی و حقیقت‌جویی در جامعه هستند.

امام جمعه دیر، خبرنگاری را تجسم امانت، صداقت، آگاهی، دلسوزی و وظیفه‌شناسی دانست و افزود: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در توسعه و پیشرفت یک جامعه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … دارند.

حسینی تاکید کرد: امروزه رسالت بزرگ خبرنگاران توجه به فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام و جهان بشریت و انعکاس مظلومیت و مقاومت مردم غزه و روشنگری در زمینه جنایت و نسل‌کشی رژیم غاصب اسرائیل و حامیان اوست.

وی افزود: از تلاش‌های اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران شهرستان دیر که همواره در راستای بیان مشکلات مردم و خدمات نظام اسلامی قلم زده‌اند و در انعکاس اخبار ستاد نمازجمعه و دفتر امام جمعه یاری‌گر ما بوده‌اند، تشکر می‌کنم‌.