تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3741690
شناسه : 3741690
تاریخ :
احتمالاً انتشار آپدیت اندروید ۱۵ برای گوشی‌های سامسونگ تا «مدت نامعلومی» به‌تعویق افتاده است اقتصاد ایران: طبق گزارش برخی افشاگران خوش‌نام فناوری، سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۵ و One UI 7 را برای مدت نامعلومی به‌تعویق انداخته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ظاهراً به‌روزرسانی اندروید ۱۵ سامسونگ که قرار بود در تاریخ معینی منتشر شود، با تأخیر بیشتر از حد انتظار دردسترس قرار خواهد گرفت. طبق اعلام منابع موثق، انتشار این آپدیت برای مدت نامعلومی به‌تعویق افتاده است.

سامسونگ از مدتی قبل روی به‌روزرسانی اندروید ۱۵ با رابط کاربری One UI 7 کار می‌کند و انتظار می‌رفت این آپدیت اواخر ماه گذشته به‌صورت عمومی دردسترس قرار گیرد؛ اما این اتفاق رخ نداد. نکته‌ی جالب اینکه ویژگی‌های جدید رابط کاربری به‌روزشده‌ی سامسونگ در گزارش‌ها و شایعه‌های متعدد فاش شده بود.

برخی منابع اعلام کرده بودند که سامسونگ انتشار One UI 7 را به‌دلیل انتشار One UI 6.1.1 به‌تعویق انداخته؛ البته انتشار آپدیت مذکور نیز هنوز آغاز نشده است. به‌هر‌حال، به‌نظر می‌رسد که ماجرا فراتر از این حرف‌ها باشد.

افشاگر نام‌آشنا، Ice Universe، می‌گوید که سامسونگ انتشار One UI 7 و در‌نتیجه به‌روزرسانی اندروید ۱۵ خود را بیشتر از حد تصورات به‌تعویق انداخته است. طبق ادعای Ice Universe، شرکت کره‌ای برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی بتای اندروید ۱۵ در آینده‌ی نزدیک ندارد؛ درحالی‌که افشاگر دیگری به‌ نام Chun Bhai می‌گوید این به‌روزرسانی برای مدت نامعلومی تأخیر خورده است.

مقالات مرتبط:
  • افرادی که از نرم‌افزار سامسونگ باگ می‌یابند، تا یک میلیون دلار جایزه می‌گیرند
  • سامسونگ احتمالا تست به‌روزرسانی One UI 7 برای گلکسی A55 را آغاز کرده است

دلیل تأخیر در انتشار آپدیت اندروید ۱۵ و One UI 7 سامسونگ چیست؟ برخی گزارش‌ها دلیل این تأخیر را به باگ‌ها و مشکلات موجود در به‌روزرسانی نسبت‌ داده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد بخش زیادی از این تأخیر صرفاً به‌دلیل انتشار One UI 6.1.1 باشد؛ زیرا این آپدیت نیز هنوز دردسترس کاربران قرار نگرفته است.

درهر صورت، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ظاهراً گوگل نیز قصد دارد آپدیت اندروید ۱۵ را با کمی تأخیر برای محصولاتش منتشر کند. طبق گزارش‌ها، سری پیکسل ۹ گوگل با اندروید ۱۴ عرضه خواهند شد و جدیدترین بسته‌ی به‌روزرسانی ماه آگوست (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) نیز برپایه‌ی اندروید ۱۴ منتشر شده است. این نکته نشان می‌دهد اندروید ۱۵ حداقل تا ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۳) دردسترس قرار نخواهد گرفت.