تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3741670
شناسه : 3741670
تاریخ :
جامعه جهانی حمله وحشیانه اوکراین به کورسک را محکوم کند اقتصاد ایران: وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای تصریح کرد: جامعه جهانی حمله وحشیانه اوکراین به کورسک را محکوم کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای تجاوز اوکراین به کورسک در این کشور را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: کی یف با حمله وحشیانه خود به کورسک تلاش کرد تا در پس زمینه ناکامی های مستمر نیروهای خود، وحشت ایجاد کند و حضور خود را نشان دهد.

بیانیه وزارت خارجه روسیه در این ارتباط اضافه می کند: روسیه با توجه به اقدامات نیروهای اوکراین در استان کورسک، از جامعه جهانی می خواهد که سکوت اختیار نکرده و اقدامات کی یف را محکوم کنند.

این در حالیست که وزارت دفاع روسیه پیشتر در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه از پیشروی نیروهای اوکراینی به عمق منطقه کورسک جلوگیری کردند. طی نیمه شب گذشته واحدهای نیروهای مسلح و مرزبانی سرویس امنیت روسیه به انهدام تشکیلات اوکراینی در مناطق مرزی منطقه کورسک ادامه دادند. نیروهای مسلح اوکراین طی عملیات نیروهای مسلح روسیه ۲۶۰ نیرو و ۵۰ خودروی زرهی خود را از دست دادند. انهدام واحدهای نیروهای مسلح اوکراین در مناطق مرزی کورسک ادامه دارد.

وزارت بهداشت روسیه نیز ساعاتی پیش اعلام کرده بود: در پی گلوله باران کی یف در منطقه کورسک، ۲۴ نفر از جمله ۶ کودک مجروح شدند.