تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741661
شناسه : 3741661
تاریخ :
۵۰تبعه خارجی فاقد مدارک شغلی و هویتی در استان سمنان شناسایی شدند اقتصاد ایران: سمنان- رییس پلیس اطلاعات استان سمنان از برخورد با به‌کارگیری اتباع خارجی غیر مجاز در واحدهای صنفی استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۰ تبعه خارجی غیر مجاز فاقد هویت شناسایی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اکبر قاسمی غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه استفاده از اتباع خارجی غیر مجاز در واحدهای صنفی ممنوع است، ابراز داشت: در صورت مشاهده واحد مربوط پلمب خواهد شد.

وی افزود: برخورد با واحدهای صنفی که اتباع فاقد هویت را به کار بگیرند در دستور کار نیروی انتظامی استان سمنان قرار گرفته است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان با بیان اینکه در قالب گشت‌های مشترک و مستقل از واحدهای صنفی بازدید می‌شود، ابراز داشت: طی ماه جاری از ۳۵۰ واحد صنفی مختلف در استان بازدید به عمل آمده است.

قاسمی با بیان اینکه در این بازدید ۳۵ اکیپ حضور داشتند، تصریح کرد: ماحصل این نظارت و بازرسی شناسایی ۵۰ تبعه خارجی فاقد مدرک شغلی و هویتی در استان سمنان بوده است.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور ۲۲ واحد صنفی استفاده کننده از تبعه خارجی غیر مجاز در استان پلمب شدند، افزود: طی مرداد ماه سال جاری در این رابطه ۲۵ واحد صنفی نیز اخطاریه لازم را دریافت کردند.