تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741660
شناسه : 3741660
تاریخ :
۱۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در شاهرود و سمنان شناسایی شد اقتصاد ایران: سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی ۱۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در شاهرود و سمنان خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی دو مأموریت جداگانه ۱۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در شاهرود و سمنان کشف شد، ابراز داشت: در این رابطه دو متهم شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در انباری شهرک غرب سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی پنج دستگاه ماینر قاچاق فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر قاچاق طبق نظر کارشناسان امر پنج میلیارد ریال برآورد شده است، ابراز داشت: در این رابطه یک متخلف شناسایی و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

میر احمدی بابیان اینکه طی عملیات دیگری ۹ دستگاه ماینر از منزل مسکونی در شاهرود کشف شد، تصریح کرد: ارزش این ماینر ها ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد، افزود: این واحد مسکونی نیز پلمب شده است.