تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741646
شناسه : 3741646
تاریخ :
زائران اتباع خارجی برای ورود به عراق ویزای الکترونیکی داشته باشند اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان گفت:تمامی زائران اتباع خارجی برای عزیمت به کشور عراق حتما باید ویزای الکترونیکی همراه خود داشته باشند و قطعا افرادی که ویزا ندارند امکان تردد در مرز را نخواهند داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در نشست مشترک با استاندار استان میسان عراق به منظور بررسی وضعیت استقبال از زائران حسینی در اهواز بیان کرد: توافق کامل بین خوزستان و استان میسان عراق برای عبور و مرور مسافر و تردد اتباع خارجی انجام شده است.

وی گفت: همچنین توافقات و همکاری لازم برای استقرار موکب و هلال احمر در مرز مشترک خوزستان و عراق انجام شده و مشکلی در استقبال از زائران حسینی نیست.

استاندار خوزستان ادامه داد: برای حمل و نقل مسافر از مرز خوزستان به سمت شهر العماره عراق نیز یکصد اتوبوس ایرانی مستقر خواهد شد و وسایل حمل و نقل در کشور عراق نیز برای حمل و نقل مسافران فراهم شده است.

حسینی محراب افزود: همچنین تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کشور عراق فراهم شده است.

وی گفت: با اقدامات انجام شده زائران کمترین زمان ایستایی را در نقطه صفر مرزی خواهند داشت و تردد از مرز بدون مشکل انجام می‌شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: روحیه برادری بین خوزستان و کشور عراق برای خدمات‌رسانی به زائران برقرار است و از مسافران درخواست داریم به نکات بهداشتی و سلامتی توجه داشته باشند.

حسینی محراب افزود: سال گذشته ۲۵۰ هزار نفر اتباع خارجی از خوزستان عازم کربلا شدند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر اتباع پاکستانی غیر مقیم بودند.