تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741637
شناسه : 3741637
تاریخ :
امیر کلاچای برابر معلم شفت شکست خورد اقتصاد ایران: رودسر -در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان تیم فوتبال امیر کلاچای رودسر در خانه مقابل معلم شفت شکست خورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه تیم امیر کلاچای دو بر صفر نتیجه را به میهمان خود در استادیوم شهید قاسمی رودسر برگزار شد واگذار کرد.

بازی در نیمه نخست با برتری تیم امیر کلاچای همراه بود و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند اما در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند بهترین بخت مسلم گلزنی در دقیقه ۳۵ بازی برای امیر کلاچای به دست آمد که مهاجم این تیم نتوانست در شرایط تک به تک با دروازه بان حریف توپ را به گل تبدیل کند و نیمه اول بدون اینکه گلی از خط دروازه‌ها عبور کند به پایان رساند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ تیم معلم شفت صاحب یک ضربه پنالتی شد و سید ماهان سیدی در جهت خلاف حرکت دروازه بان آن را به گل تبدیل کرد همین بازیکن در دقیقه ۸۵ دومین گل بازی را وارد دروازه امیر کلاچای کرد و سر انجام این بازی با برتری دو بر صفر معلم شفت به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال معلم شفت پس از پایان بازی گفت: بازی دو نیمه کاملاً متفاوتی داشت در نیمه اول امیر کلاچای کاملاً بر بازی و میدان مسلط بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد.

نعمت اله صفایی افزود: اما نیمه دوم شرایط کاملاً به نفع تیم ما تغییر کرد و موفق شدیم دو گل وارد دروازه میزبان کنیم ضمن اینکه از تماشاگران میزبان نیز که احترام میهمان ا به خوبی حفظ کردند تشکر می‌کنم.

در لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.