تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3741624
شناسه : 3741624
تاریخ :
نیروهای مسلح یمن: سه عملیات نظامی در دریای سرخ انجام دادیم اقتصاد ایران: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات جدید یمنی‌ها علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش و در ادامه دفاع از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاع آن خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یحیی سریع شامگاه چهارشنبه از عملیات جدید یمنی‌ها علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش و در ادامه دفاع از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاع آن خبر داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات نظامی علیه دو ناوشکن آمریکایی و یک فروند کشتی متخلف خبر داد که ممنوعیت تردد به سمت بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرده بودند، این سه کشتی هنگام عبور از منطقه عملیاتی نیروهای مسلح یمن به سمت شمال دریای سرخ هدف قرار گرفتند.

وی افزود: در اولین عملیات، کشتی "Contship Ono" را در دریای سرخ با تعداد موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار  دادیم که به دقت به هدف مربوطه اصابت کرد.

هدف قرار گرفتن کشتی "Contship Ono" پس از آن صورت گرفت که شرکت مالک این کشتی ،تصمیم منع ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرده بود.

یحیی سریع گفت دو ناوشکن آمریکایی در مقابله کامل با موشکها و پهپادها شکست خوردند و تعدادی از موشکها و پهپادها به اهداف مربوطه اصابت کرد.

وی افزود ما تمام تحرکات نظامی آمریکا را در منطقه عملیات دریایی خود در راستای حمایت از رژیم اسرائیل، تحرکات خصمانه قلمداد کرده و لحظه ای در مقابله با آن درنگ نخواهیم کرد.

سریع خواستار مقابله امت اسلام با تحرکات آمریکا و تمام اشکال حمایت از رژیم صهیونیستی در راستای دفاع از ملت فلسطین شد.

این سخنگو تاکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن تا توقف  تجاوزات به مردم فلسطین در نوار غزه و پایان محاصره آنها ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/