تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741623
شناسه : 3741623
تاریخ :
ضرورت احداث سالن ورزشی فوتسال استاندارد در رودسر اقتصاد ایران: رودسر- رییس هیأت فوتبال رودسر با اشاره به حضور تیم های بانوان این شهرستان در لیگ فوتسال کشور گفت: احداث سالن ورزشی استاندارد ویژه فوتسال در این شهرستان ضرورت دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بهمن جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به قابلیت‌های این شهرستان در رشته فوتسال اظهار کرد: حضور تیم‌های فوتسال بانوان چابکسر و دو تیم شهیدان درود رودسر در لیگ فوتسال کشوری نشان از اهمیت توجه بیشتر به ساخت سالن ورزشی فوتسال در این شهرستان بوده که این مهم هر چه زودتر در این شهرستان اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان رودسر با یادآوری این مطلب که استانداردسازی سالن‌های ورزشی بویژه فوتسال در این شهرستان پیش زمینه توسعه فوتسال است از آن به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر یاد کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

جمشیدی با بیان اینکه در حال حاضر این شهرستان ۳ هزار ورزشکار فوتسال و فوتبال دارد، تصریح کرد: با وجود این همه ورزشکار اما از داشتن سالن ورزشی مختص این رشته محروم هستیم.

وی ادامه داد: از استاندار گیلان، نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم ظرفیت ساخت سالن استاندارد فوتسال را در این شهرستان فراهم کنند.

وی در خاتمه حضور مدیر کل کنونی ورزش و جوانان استان را فرصتی مغتنم برای توسعه ورزش دانست و گفت: امیدواریم در زمان تصدی حضور ایشان در استان این مهم در رودسر محقق شود.