تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741608
شناسه : 3741608
تاریخ :
خبرنگاران پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند اقتصاد ایران: همدان-فرماندار نهاوند گفت: خبرنگاران پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند عصر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت روز خبرنگار و با اشاره به اینکه هفدهم مرداد ماه هر سال، روز تجلیل، تکریم و یادآوری جایگاه حرفه خبرنگاری و روزنامه نگاری است، گفت: رسانه‌ها پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم و شخص شهید آیت‌الله رئیسی گفت: ایشان در طول خدمت خود در مناصب مختلف، فرهنگ ویژه‌ای از خود نشان داد و بدرستی مدیری در طراز انقلاب اسلامی بود، همراه مردم و برای مردم تلاش می‌کرد و مؤلفه‌های اصلی انقلاب را مدنظر داشت. شهید رئیسی جایگاه واقعی خدمتگزاری به مردم را به گونه‌ای احیا کرد که مردم، ویژگی‌های شهیدان رجایی و بهشتی را در ایشان به عینه مشاهده کردند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه فقدان رئیس جمهور شهید و همراهانشان خسارت معنوی بزرگی است از اخلاص، شجاعت، خستگی ناپذیربودن، اخلاق مداری، ولایتمداری، مردعمل و مردمیدان بودن و خدمتگزاری به مردم ایشان یاد کرد.

فرماندار نهاوند مشارکت و روند برگزاری دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رضایت بخش بود و از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان قدردانی کرد و افزود: این مهم با همراهی و اطلاع رسانی خوب رسانه‌های شهرستان محقق شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی رسانه‌های شهرستان، نقدهای سازنده و بیان مشکلات جامعه در مسیر توسعه و خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندار نهاوند گفت: بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت خبرنگاران در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.