تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741600
شناسه : 3741600
تاریخ :
ضریب کیفی روزنامه های مازندران بالا است اقتصاد ایران: آمل - رییس خانه مطبوعات کشور ضریب کیفی روزنامه های مازندران را در کشور بالا دانست و گفت: رتبه دوم فروش روزنامه ها را دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان شیخی عصر چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه پنج دوره آموزشی با پیگیری مرکز رسانه برگزار شد ودر حوزه رسانه مازندران در کشور وضعیت مطلوبی داریم، گفت: ضریب کیفی روزنامه ما بالاست و در استان چاپ و منتشر می‌شود و بعد از تهران رتبه دوم فروش روزنامه به مازندران اختصاص دارد.

وی افزود: از نظر کمی بیشترین تعداد روزنامه محلی را داریم و در هفته نامه‌ها هم تولید محتوا را داشته ولی در سایت ضعیف هستیم.

شیخی ادامه داد: خبرگزاری‌های استان در تولید محتوا خوب عمل کردند و گواه ما این است که در اکثر جشنواره‌ها دارای رتبه و در تمامی جشنواره‌های کشوری صاحب رتبه هستیم.

رئیس خانه مطبوعات کشور گفت: در حوزه بین المللی با کمک ارشاد و مدیر کل ارتباط با روسیه برقرار و جشنواره آستراخان برگزار شد و امسال هم‌پیگیر آن هستیم.

شیخی با عنوان اینکه استان‌مازندران نیازمند تحول خوب است، گفت: سه جشنواره ابوذر، منطقه‌ای و استانی در استان برگزار و برای آئین اختتامیه آن نیازمند ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هستیم و امیدواریم تأمین شود تا اختتامیه برگزار شود.

وی‌گفت: پیگیر فراکسیون‌مطبوعات در مجلس هستیم تا تشکیل شود و نمایندگان در این زمینه کمک کنند.