تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741596
شناسه : 3741596
تاریخ :
رزمایش جهادگران فاطمی در شاهرود برگزار شد اقتصاد ایران: شاهرود- فرمانده سپاه شاهرود از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش نهم مرداد ماه آغاز و تا پس فردا ادامه خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در امامزاده محمد سراوین روستای ابر از برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی در شاهرود خبر داد و بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی از ۹ آغاز و تا پس فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی از آبرسانی به مناطق محروم در قالب این رزمایش خبر داد و ابراز کرد: ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب رزمایش جهاد گران فاطمی چهار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه ۱۰۰ گروه جهادی در این رویداد حضور دارند، تاکید کرد: این رزمایش ۳۰۰ عرصه خدمتی را پوشش می‌دهد که از جمله آنها محرومیت زدایی، پزشکی، عمرانی، آبرسانی و … را می‌توان اشاره کرد.

اسماعیلی از تکمیل و بهره برداری ده طرح عامل المنفعه در قالب این رزمایش عمدتاً در مناطق محروم خبر داد و ابراز کرد: در ایام برگزاری رزمایش سه تیم پزشکی به مناطق محروم خارتوران و طرود اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام تیم تخصصی کشاورزی و دامپروری به همت بسیج مهندسین به مناطق محروم دیگر اقدامی است که در این رزمایش صورت گرفت، گفت: تکمیل و تصحیح راه‌های بین مزارع در ۱۰ روستا و هفت مورد نصب پنل خورشیدی از جمله این اقدامات است.