تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741581
شناسه : 3741581
تاریخ :
عقیده و مرام شهید هنیه راه و رسم آزادگان عالم است اقتصاد ایران: نکا- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: عقیده و مرام شهید هنیه، همان راه و رسم شهیدان و آزادگان عالم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهید هنیه، با بیان اینکه درخت مقاومت باخون شهدایش، تنومندتر می‌شود تاکید کرد: عقیده و مرام شهید اسماعیل هنیه، همان راه و رسم شهیدان و آزادگان عالم بود.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران، افزود: همانطور امام حسین (ع) در برابر ظلم و ناعدالتی ایستاد و تن به سازش نداد و هیهات من الذله س ر داد، مجاهدان مقاومت، همچون سردار سلیمانی و اسماعیل هنیه زیر بار ظلم نرفته و در خیمه اباعبدالله الحسین قرار گرفتند که شهادت افتخار مردان بزرگ است.

مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور در ادامه به حماسه اربعین اشاره و آن را نماد عقیده و تقویت کننده ایمان‌ها دانست و افزود: در موضوع شهادت که مرگ با افتخار و آرزوی انسان‌های با ایمان و اخلاص دانست و دراین زمینه به اهمیت و جایگاه شهادت براساس احادیث و روایت ائمه معصومین پرداخت، که برای شهید شدن و شهادتب اید خودرا برای خدا و مردم وقف کرد و دراین راه خستگی نشناخت و صداقت و اخلاص را پیشه کرد.

در این مراسم گروه سرود دانش آموزان و هیأت مذهبی دختران فاطمه الزهرا به اجرا پرداختند و به مقام شهدای خوشنام ادای احترام شد.