تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741576
شناسه : 3741576
تاریخ :
تقوا و اخلاص جوهر و عیار ارزش انسان است اقتصاد ایران: نوشهر- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جوهره و عیار ارزش انسان، تقوا و اخلاص است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر چهارشنبه در آئین تقدیر از تلاش‌های امام جمعه نوشهر با بیان اینکه تشکر از یک عالم، تشکر از علم و تشکر از یک خادم تشکر از خدمت است گفت: آیت الله مشایخ عالمی باتقوا و با اخلاص و خادمی عالم و امین با بیش از سه دهه خدمت در سخن‌گاه نماز جمعه بودند و به‌عنوان پدر معنوی شهر توانستند همه اشخاص و افراد مختلف را با وفاق زیر بال و پرشان بگیرند.

وی ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یاد شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: آیت الله مشایخ یک خادم عالم و امین که بیش از سه دهه در خدمت سخن‌گاه نماز جمعه بودند و به‌عنوان پدر معنوی شهر توانستند همه اشخاص و افراد مختلف را با وفاق زیر بال و پرشان بگیرند.

وی افزود: ایشان خط و ربط شفاف سیاسی با شجاعت و شهامت بینش ولایی خودشان را هم اظهار می‌کردند و اهل محافظه‌کاری نبود و خط سیاسی روشن، ولایی و انقلابی داشت، با خط امامین انقلاب همه بچه‌ها را در آغوش می‌گرفت که اینها واقعاً هنر است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: جوهره و عیار ارزش اعمال انسان تقوا و اخلاص است که به اعمال انسان ارزش می‌دهد و تقوا و اخلاص هر دو درونی است که آثار بیرونی‌اش احتیاط است، احتیاط در کلام، شنیدن، درست مصرف کردن وجوهات شرعی و بیت‌المال و.... که علما و مراجع ما اهل احتیاط بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: آیت الله مشایخ واقعاً باتقوا و با اخلاص بودند و اصلاً تمایلی به اینکه دیده شوند نداشتند، اینکه گمنامی و بی‌نامی از شهرت برای انسان محبوب‌تر باشد فرموده و تاکید امام هشتم (ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: چیزی که برای انسان می‌ماند سهم انسان از تقواست و مهم این است که خدا می‌داند، از طرفی تشکر از یک عالم تشکر از عالم و تشکر از یک خادم تشکر از خدمت است و تقدیر اخلاقی از چند ائمه جماعت را در برنامه داریم.