تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741544
شناسه : 3741544
تاریخ :
خبرنگاران مجاهدان مقابله با جنگ نرم هستند اقتصاد ایران: شفت- فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: خبرنگاران مجاهدان عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای رسانه اظهار کرد: خبرنگاران حلقه واسط میان مردم و مسؤولان هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مجاهدان عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم هستند، افزود: اصحاب رسانه با تلاش‌های بی‌دریغ، موجب بازتاب اقتدار و عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان پیروزی‌های جبهه مقاومت شده‌اند.

سرهنگ نقدپور با اشاره به اینکه شهادت صدها خبرنگار در غزه نشان دهنده روح عظیم این قشر بزرگ و تأثیرگذار است، تصریح کرد: رسانه‌ها در خط مقدم جنگ شناختی و ترکیبی دشمن قرار دارند.

وی به برخی اقدامات سپاه ناحیه شفت اشاره کرد و ادامه داد: سپاه ناحیه شفت ۴۰ واحد مسکن محرومین در دست ساخت دارد که از این تعداد ۳ واحد به زودی افتتاح و مابقی از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است.

فرمانده سپاه شفت تکمیل آسفالت راه روستایی روستای ویسرود را به طول ۴.۵ کیلومتر داشته ایم، اضافه کرد: ۲۵ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.