تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741536
شناسه : 3741536
تاریخ :
انصاف و اخلاق سرلوحه کار رسانه‌ها باشد اقتصاد ایران: قم- شهردار قم انصاف و اخلاق را سرلوحه کار رسانه‌ها دانست و گفت: شهرداری برای همکاری با خانه مطبوعات قم برای حل مشکلات این مجموعه صنفی آمادگی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی سقائیان نژاد در جلسه با اعضای هیات‌مدیره خانه مطبوعات قم که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت روز خبرنگار در واقع مجالی است برای یادآوری مسئولیت بسیار سنگینی که بر دوش اصحاب رسانه گذشته شده است.

وی با تأکید بر نقش رسانه در ثبات مدیریت و پایداری جامعه افزود: در خصوص رسانه‌ها سه مؤلفه مردم، مسئولان و خود رسانه وجود دارند که اگر حال هر سه وجه خوب باشد، حال جامعه خوب است.

شهردار قم با بیان اینکه رسانه‌ها سلسله اعصاب جامعه هستند، تصریح کرد: اگر در بخشی از کشور دردی وجود داشته باشد این اعصاب است که آن درد را نشان می‌دهد تا بتوان سراغ درمان رفت.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه انصاف و اخلاق باید سرلوحه کار رسانه‌ها باشد، افزود: بحث آموزش بسیار مهم است و باید افراد برجسته و شایسته را کمک کرد تا بتوانند کار کنند.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها برای تشخیص مشکلات شهری و حل آن می‌توانند در کنار شهرداری باشند و این حضور قطعاً می‌تواند در پیشبرد امور شهر بسیار یاری‌گر بزرگی باشد.

شهردار قم با تأکید بر اینکه رسانه که قوی باشد افراد قوی در آن کار می‌کنند، گفت: سه مزیت برای افراد در قرآن برای انجام یک کار خوب ذکر شده است، یکی عالم بودن، دیگری تقوا و اخلاق و مزیت آخری تلاشگری و جهادگرایی است. این سه خصلت اگر در یک رسانه و اگر در یک خبرنگار باشد طوفانی در انجام وظایف هرکسی ایجاد می‌کند.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: شهرداری در کنار رسانه‌ها است و اگر جایی بتواند از مشکلات خانه مطبوعات کم کند قطعاً وارد می‌شود، چراکه اگر رسانه‌ها قوی باشند قطعاً امور شهر و امور مردم با قدرت انجام می‌شود.