تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3741524
شناسه : 3741524
تاریخ :
بسیاری از رسانه‌های غربی ابزار دست استکبار جهانی شده‌اند اقتصاد ایران: روابط عمومی وزارت دفاع تاکید کرد: بسیاری از رسانه‌های غربی به رغم ادعای آزادی، ابزار دست استکبار جهانی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات اسرائیل شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است.

«روز خبرنگار، روز پاسداشت، تکریم و تقدیر از جهادگران خط مقدم آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است که به‌حق تلاش‌ها و فداکاری‌های آنان شایسته تقدیر است.

در روزگاری که بسیاری از رسانه‌های غربی به رغم ادعای آزادی و حقوق بشر، ابزار دست استکبار جهانی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شده اند و هدف آنها ایجاد اضطراب، یأس و بدبینی در مردم کشورمان است، وظیفه سنگین روشنگری، ارسال اخبار درست، تبیین دقیق مسائل و تحلیل و تفسیر صحیح رویدادها، بر عهده خبرنگاران است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن قدردانی از جامعه با ایمان و پر از امید خبرنگاران به ویژه تلاش گران عرصه خبررسانی دفاعی این روز را به تمامی این عزیزان تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارد و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون فعالان عرصه خبر را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواستاریم.»