تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741519
شناسه : 3741519
تاریخ :
خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند اقتصاد ایران: قم- استاندار قم با بیان اینکه امروز جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید است افزود: خبرنگاران در این عرصه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری ظهر چهارشنبه با حضور در خانه مطبوعات استان قم در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات با تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار به بهانه سالروز شهادت شهید صارمی است که جریان توجه به اصحاب رسانه به برکت خون این شهید عزیز بوده است.

استاندار قم بیان کرد: امام راحل در دیدار با خبرنگاران فرمودند خبرنگاران در برابر آنچه که می نویسند و آنچه که نمی نویسند مسوول هستند که این امر نشان از اهمیت و سنگینی کار خبرنگاری است.

آقامیری بیان کرد: مخابره خبر سازنده و انعکاس دردهای جامعه برای حل مشکلات از وظایف خبرنگاران است و اصحاب رسانه باید برای رضایت الهی در این مسیر گام بردارند.

نماینده عالی دولت در استان قم عنوان کرد: شغل خبرنگاری مقدس است و خبرنگاران با قلم خود کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند و از سویی دیگر باید دقت داشت تا با همین قلم آبروی افراد ریخته نشود که این روش در مکتب اسلام جایگاهی ندارد و در روایات نیز داریم که اینگونه اقدامات در همین دنیا به خود انسان بازمی گردد و انسان باید در همه شرایط رضایت الهی را ملاک عمل قرار دهد و به نفع مردم و کشور کار کند.

آقامیری با بیان اینکه امروز جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید است افزود: خبرنگاران در این عرصه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند.

استاندار قم ادامه داد: جامعه از خبرنگاران انتظار دارد که حقایق را به دور از حب و بغض به آنان منعکس کنند.

آقامیری در ادامه گفت: مدیران در تصمیم گیری و اجرا باید بدون ترس و با شجاعت عمل کنند و مدیران زمانی می توانند عملکرد مطلوبی داشته باشند که برای حل مشکلات و خدمت به مردم از تمام فرصت ها بهره ببرد.

استاندار قم بیان کرد: خبرنگاری شغل با ارزشی است و انتقادات سازنده خیرات بسیاری به همراه دارد و باید از تلاش همه خبرنگاران که با سختی وضعیت معیشت در این عرصه خالصانه فعالیت می کنند قدردانی کرد.

آقامیری تاکید کرد: جلب رضایت مردم در حقیقت جلب رضایت الهی است و در این امر شکی نیست و ما معتقدیم که در این عرصه باید با جدیت ورود کرد.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات را قویا به رسمیت می شناسیم افزود: در موضوع حل مشکلات مسکن اعضایی که در در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند به صورت جدی پیگیری های لازم صورت می گیرد و مساعدت های لازم انجام می شود.