تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741518
شناسه : 3741518
تاریخ :
کارگروه «صنعت و رسانه» استان تهران آغاز به کار کرد اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران از آغاز به کار کارگروه «صنعت و رسانه» این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محمد صائبی بعد از ظهر چهارشنبه از تشکیل اولین جلسه کارگروه «رسانه و صنعت» با حضور مسؤولان روابط عمومی صنعتگران غرب استان تهران خبر داد و اظهار کرد: هدف اصلی این کارگروه شبکه سازی بین مدیران به ویژه مدیران صنعت و تولید است.

وی گفت: هدف این است، که مدیران صنعت و تولید با رسانه در جهت پیشبرد اهداف تولید در قالب شبکه روابط عمومی در ارتباط باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تدابیر حوزه مدیریت بحران رسانه در مواقع وقوع حوادث احتمالی در مراکز صنعتی و کارخانه‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: این تدابیر و آمادگی برای مدیریت بحران رسانه از اهداف دیگر کارگروه «رسانه و صنعت» است.

وی گفت: نظام مسائل صنعت و انتقال و اعلام آن در راستای وظیفه ذاتی روابط عمومی از دیگر اهداف کارگروه «رسانه و صنعت» است، ما معتقدیم باید نظام مسائل صنعت شکل و شمایل مناسبی به خود بگیرد.

صائبی با بیان اینکه یک روابط عمومی کنشگرا در حوزه صنعت می‌تواند انتقال دهنده مطالب به مدیران ارشد برای تصمیم گیری های بهتر باشد، اظهار کرد: با استفاده از ابزارهای روابط عمومی و شیوه‌های مختلف در این کارگروه می‌توانیم، موضوعات را سریع‌تر انتقال دهیم و تصمیم گیری های مناسب داشته باشیم.

وی تصمیم گیری مناسب را سبب صرفه جویی در وقت، پول و سرمایه‌های مالی و انسانی بخش صنعت دانست و افزود: پیوند صنعتگران و تولیدکنندگان با مسؤولان اجرایی در این کارگروه پیگیری می‌شود و دیدار با مسؤولان در حوزه‌های صنعت توسط کارگروه از وظایف کارگروه «رسانه و صنعت» خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: صنعتگران به این کارگروه اضافه شده اند و احکام مربوطه صادر و به اعضا ابلاغ و تصمیم گیری های مناسب در این خصوص انجام می‌شود و هر فردی که در این کارگروه عضو می‌شود، زیرشاخه های خود در حوزه‌های تخصصی را اعلام کند و مسؤول آن گروه شود، تا بتوانیم نظام مسائل مختلف را به صورت تفکیکی خارج و بیان کنیم

مشاور استاندار تهران حضور دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با حوزه روابط عمومی در صنعت در ارتباط هستند، در کارگروه «رسانه و صنعت» را ضروری است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم همچنین محمود کیاپور، با دریافت حکمی از سوی محمد صائبی، مشاور استاندار تهران و مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری تهران به عنوان دبیر کارگروه «ارتباطات صنایع و اشتغال اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران» منصوب شد.