تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3741512
شناسه : 3741512
تاریخ :
واکنش نجباء به انتخاب السنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس اقتصاد ایران: مقاومت اسلامی نجباء عراق به انتخاب السنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجباء، مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با انتشار بیانیه‌ای، انتخاب «یحیی السنوار» به ریاست دفتر سیاسی حماس را به این جنبش و تمام محور مقاومت تبریک گفت.

در بیانیه نُجَباء ضمن تصریح به صلاحیت‌های بارز السنوار به‌عنوان جانشینی شایسته برای شهید «اسماعیل هنیه»، آمده است: ما شهادت می‌دهیم که مسیر جهادی یحیی السنوار مناسب چنین جایگاهی است تا به‌واسطه قبول این مسئولیت جهادی بزرگ، تاریخچه جهادی‌اش به اوج خود برسد و او قطعاً در مسیر مقاومت و رد هرگونه ظلم، ستم و بی‌عدالتی گام خواهد نهاد.

این بیانیه با تأکید بر عزم نُجَباء جهت همیاری و همکاری بی حد و مرز با رزمندگان مقاومت در غزه‌ی عزتمند، خاطرنشان می‌سازد: انتخاب السنوار به اتفاق آرا، نتیجه طبیعی وحدت کلمه مردان مقاومت است. فرزندان این جنبش پشت سر فرماندهان خود ایستاده‌اند و همه توجه‌شان به پیروزی قطعی و حتمی بر رژیم غاصب است؛ که دیر یا زود محقق خواهد شد.