تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3741492
شناسه : 3741492
تاریخ :
یمن: در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهیم بود اقتصاد ایران: جنبش انصارالله و رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریگ انتخاب رئیس جدید دفتر سیاسی حماس، بر ایستادگی و حمایت از مردم فلسطین و آرمان آن‌ها تأکید کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مهدی المَشّاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن انتخاب یحیی السنوار به ریاست دفتر سیاسی حماس و جانشینی شهید هنیه تبریک گفت و اظهار داشت که این تصمیم رهبران حماس، صلابت و سرسختی مجاهدان غزه در برابر دشمن آمریکایی و صهیونیستی و اتحاد آن‌ها و اصرار آن‌ها برای ادامه جهاد و مقاومت تا تحقق پیروزی را نشان می‌دهد.

او همچنین بر موضع ثابت و غیرقابل تغییر و دینی یمن در حمایت از مردم فلسطین و ایستادن در کنار آن‌ها تأکید کرد و برای آن‌ها و شخص هنیه آرزوی توفیق و موفقیت در نبرد جاری نمود.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز طی بیانیه‌ای جداگانه به یحیی سنوار و رهبران و اعضای حماس تبریک گفت و آن را انتخاب موفقی دانست که تأکید می‌کند که جنبش حماس همچنان قوی و منسجم می‌باشد.

انصارالله یمن همچنین گفت: «قدرت حماس در این لحظه تاریخی حساس و در مدت زمان کوتاه، برای پرکردن این خلأ بزرگ، ضربه‌ای به دشمن صهیونیست است».

این جنبش مقاومت یمنی تأکید کرد: دشمن صهیونیستی بر انحلال و جلوگیری از مقاومت آن طی بیش از 300 روز در برابر کشتار و نابودی غزه حساب باز کرده بود ولی رهبران سیاسی و نظامی حماس و جایگاه مردمی آن ثابت کردند که این جنبش، حافظ و امین مردم فلسطین و آرمان آن‌هاست».

انصارالله مجددا بر ایستادن این جنبش در کنار مردم فلسطین، آرمان و مقاومت آن در برابر اشغالگران صهیونیست تأکید و آرزوی پیروزی برای آن‌ها کرد.

انتهای پیام/