تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741474
شناسه : 3741474
تاریخ :
لزوم استفاده رسانه ها از ظرفیت دانشگاه برای ایجاد نگاه کارشناسی اقتصاد ایران: قزوین- رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا گفت: رسانه با استفاده از ظرفیت دانشگاهی می‌تواند مطالب علمی و کارشناسی را در اختیار مردم قرار دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد قربانی بعدازظهر دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین اظهار کرد: بی‌شک پرداختن به مسائل مختلف استان نیازمند نگاه کارشناسانه است و در این حوزه استادان و دانشجویان فعال دانشگاهی در حوزه‌های مختلف، کسانی هستند که بنا به سپری کردن مراحل علمی و آموزشی مختلف می‌توانند همچون کارشناس در تشریح مسئله و ارائه راهکار برای آن مورد توجه قشر رسانه قرار بگیرند.

رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا بیان کرد: رسانه می‌توانند از ظرفیت استادان و دانشجویان عرصه‌های مختلف در خصوص مسائل مهمی علمی و اجتماعی استفاده کند و با این فرآیند علاوه بر حل مسئله جامعه، وجوه مختلف علمی را برای مردم تشریح کند.

وی افزود: متأسفانه اطلاعات علمی و دانشی که در رسانه‌ها منعکس می‌شوند عمق‌بخشی لازم را ندارند و لازم است نکات مهم علمی در حوزه‌های مختلف از منظر رسانه در اختیار مردم قرار گرفته و برای مردم تبیین شود.

این مسؤول در پایان گفت: خبرگزاری مهر، یک رساله فعال استانی است که در شرایط مختلف به رسالت خود عمل کرده و حالا انتظار ما از این رسانه فعال مشارکت و همراهی با دانشگاه جهت انعکاس اخبار و مطالب علمی است.