تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741473
شناسه : 3741473
تاریخ :
انعکاس اخبار در خبرگزاری مهر سلیقه‌ای نیست اقتصاد ایران: قزوین- رییس شورای شهر قزوین گفت: خبرگزاری مهر می‌کوشد تا اخبار را به دور از هرگونه نگاه و جانب‌داری منعکس کند و انعکاس اخبار در این رسانه سلیقه‌ای نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر بعدازظهر دوشنبه با حضور در خبرگزاری مهر استان قزوین اظهار کرد: امروز درخواست ما از رسانه پرداختن به سوژه‌ها و مباحثی است که گاه اوقات ما در شورای شهر نیز با آن مواجه بوده و برای مرتفع کردن آن نیازمند همراهی و مشارکت رسانه در طرح مسئله، پرداختن به نکات کارشناسانه و جریان سازی برای حل مسئله هستیم تا در کنار هم بتوانیم به مشکلات شهری بپردازیم و رسالت خدمت را در قبال مردم به‌جا بیاوریم.

رییس شورای شهر قزوین با بیان اینکه دیدگاه خبرگزاری مهر نسبت به پوشش اخبار دیدگاه جامعی است بیان کرد: خبرگزاری مهر می‌کوشد تا اخبار را به دور از هرگونه نگاه و جانب‌داری منعکس کند و انعکاس اخبار در این رسانه سلیقه‌ای نیست.

وی در پایان گفت: از خبرگزاری مهر می‌خواهیم همانند گذشته پرتلاش در کنار شورای شهر قرار بگیرد و مطالبات لازم را از ما به‌عنوان مسوولین شهری و از سایر مسوولین ذیل حل مسائل شهری داشته باشد.