تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3741455
شناسه : 3741455
تاریخ :
اعتصاب سراسری در جنین در پی جنایت ترور فلسطینی‌ها اقتصاد ایران: شهروندان فلسطینی در جنین در اعتراض به جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در این شهر و شهادت تعدادی از جوانان فلسطینی دست به اعتصاب سراسری زدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان فلسطینی در جنین واقع در کرانه باختری امروز چهارشنبه در اعتراض به جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در این شهر و شهادت تعدادی از جوانان فلسطینی دست به اعتصاب سراسری زدند.

.

 

کرانه باختری , اردوگاه جنین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

کرانه باختری , اردوگاه جنین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کرانه باختری , اردوگاه جنین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

ارتش رژیم اسرائیل در ادامه حملات خود به کرانه باختری، بامداد امروز نیز دست به یورش به مناطقی در این منطقه زد و طی آن شماری از فلسطینیان را ربود و برخی را نیز به شهادت رساند.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو تن از رزمندگان القسام در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

نظامیان رژیم اسرائیل در یورش بامدادی به اردوگاه قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی، 12 نفر را ربودند. منابع پزشکی نیز اعلام کردند یک شهروند فلسطینی به‌نام محمد علی حجاب در حمله اشغالگران اسرائیلی به نزدیکی روستای عاطوف در استان هدف قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/+