تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741451
شناسه : 3741451
تاریخ :
افتتاح ۲۰پایگاه اورژانس استان تهران/۴۰مرکز غیرفعال به چرخه بازگشت اقتصاد ایران: شهریار- رئیس اورژانس استان تهران از افتتاح ۲۰ پایگاه اورژانس در استان تهران خبر داد و گفت: طی همین دوره ۴۰ پایگاه اورژانس غیرفعال به چرخه عملیات بازگشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل توکلی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح دو پایگاه اورژانس در شهریار در جمع خبرنگاران گفت: ما متأسفانه در استان تهران نسبت به برنامه ششم توسعه ۴۰۰ پایگاه اورژانس عقب ماندگی داریم.

وی از تلاش عوامل اورژانس استان تهران برای جبران این عقب ماندگی خبر داد و گفت: در زمان مسئولیت بنده ۴۰ پایگاه اورژانس تعطیل به چرخه عملیات بازگشته، یک فروند بالگرد اورژانس اضافه و ۱۲ پایگاه اورژانس افتتاح شده و هشت پایگاه دیگر نیز طی چند روز آینده افتتاح می‌شود.

رئیس اورژانس استان تهران افزود: در حوزه ناوگان که خارج از چرخه عملیات بود، نیز به چرخه عملیات بازگشته و ناوگان موتورلانس ما در ابتدای مسئولیت بنده در استان تهران ۱۵۰ دستگاه بود، که اکنون به ۲۲۰ دستگاه رسیده است.

وی گفت: زمان رسیدن به بالین برای اولین بار در استان تهران بدون تزریق منابع مالی قابل توجه و تنها با اصلاح فرآیندها حدود پنج دقیقه کاهش پیدا کرده است.